Mere end 25 års erfaring

Riisvang Rengøring ejes af Birger Møller Christensen. Han fortæller:

“Jeg startede inden for rengøringsbranchen i starten af 90’erne. Jeg satte mig grundigt ind i, hvilke rengøringsmetoder der er mest effektive til forskellige typer opgaver. Og gennem de mere end 25 år har vi opbygget en stor erfaring med rengøring.

Siden starten har firmaet stille og roligt udviklet sig til i dag at have en god, sund størrelse. Vi er store nok til at kunne klare langt de fleste opgaver. Samtidig er vi ikke større, end at kunderne hurtigt kan få mig i røret.”

Den personlige kontakt til kunden

Birger Christensen fortæller videre:

“Vi lægger meget vægt på den personlige kontakt med vores kunder. Derfor er det også nemt og hurtigt at komme i kontakt med den daglige ledelse i Riisvang Rengøring. Vi er aldrig længere væk end en telefonopringning, sms eller e-mail.

Det betyder, at vi hurtigere kan reagere på vores kunders ønsker og spørgsmål. I praksis kan vi ofte ændre kurs den samme dag, som kunden fortæller os om sine ønsker.”

Medarbejderen

De fleste kunder foretrækker at have faste medarbejdere. Og Birger Christensen er enig i, at det fungerer bedst:

“Det vil altid være den samme faste medarbejder, som kommer og udfører opgaverne hos jer. Under sygdom, ferie osv. vil der ligeledes være en fast afløser. Derved får medarbejderen et større kendskab til kundens unikke behov og ønsker.

Nøgler, alarmkoder etc. opbevares forsvarligt. Det er vigtigt, at vores kunder føler sig helt trygge ved os som samarbejdspartner.

Al kommunikation foregår på dansk i skrift og tale.”

Egenkontrol og kvalitetssikring

“Vi lægger stor vægt på, at vores kunder skal være tilfredse kunder,” siger Birger Christensen.

“Det har både de og vi det bedst med. Derfor har vi tre kontrolmekanismer:

  1. Vores medarbejdere er uddannet til dagligt at foretage egenkontrol af deres arbejde. Derved overser vi ikke så let fejl og mangler i den daglige rengøring.
  2. Riisvang Rengørings ledelse kontrollerer løbende rengøringens kvalitet. Derved kan vi fange eventuelle mangler, før de bliver et større problem.
  3. Med jævne mellemrum aflægger vi jer besøg. Så kan vi få en snak om jeres oplevelse af den service I køber. På den måde kan vi hurtigt sætte ind med ekstra opmærksomhed på et område. Vi kan også nemt ændre omfanget af rengøringen, hvis I ønsker det.”

Kontrolrapporter til kunden

“Hvis kunden ønsker det, tilsender vi løbende kontrolrapporter (pdf-filer). Det giver kunden en meget bedre kontrol med, hvor godt vi udfører vores arbejde,” fortæller Birger Christensen.

Birger Christensen - Riisvang Rengøring
Birger Christensen - Riisvang Rengøring
Medarbejder - Riisvang Rengøring
Medarbejder - Riisvang Rengøring
Medarbejder - Riisvang Rengøring
Medarbejder - Riisvang Rengøring