25+ års erfaring

Riisvang Kontorrengøring har beskæftiget sig med kontorrengøring siden 1995. Igennem årene har vi oparbejdet en stor erfaring inden for området. Udførelsen af kontorrengøring har ændret sig meget i løbet af de sidste 15-20 år.

Nye krav, nye metoder

Metoderne, redskaberne og kravene til arbejdsmiljøet er blevet meget anderledes. Men Riisvang Kontorrengøring er fulgt med udviklingen. Derfor kan vi i dag stadig fastholde vores position som en seriøs, troværdig og moderne virksomhed. Vi udfører alle former for opgaver inden for kontorrengøring.

Et ord er et ord

Vores mange års erfaring med kontorrengøring har understreget betydningen af overholdelse af alle aftaler. Et ord skal være et ord. Det forsøger vi konstant at vægtlægge.

Når I indgår en aftale med os om udførelse af kontorrengøring, lægger vi sammen en plan for udførslen af opgaverne. Denne plan:

  • danner grundlag for den økonomiske del
  • en detaljeret oversigt over hvornår de forskellige opgaver udføres.

Plan følges løbende af den medarbejder, som udfører kontorrengøringen.

Andre services

Udover den almindelige kontorrengøring tilbyder vi også en lang række af andre services: Linnedservice, indkøb af forbrugsvarer osv. Kontakt os gerne, hvis I vil vide mere om dette.

En lidt nemmere hverdag for jer

Vi vil med andre ord gøre, hvad vi kan for, at hverdagen bliver lidt nemmere for jer.

Kontorrengøring - Riisvang Rengøring
Kontorrengøring - Riisvang Rengøring