Priser

Priseksempler

Nedenfor ser du 3 priseksempler på, hvad alm. kontorrengøring koster for et gennemsnitligt kontormiljø på ca. 200 m2. 

Gulvbelægning, antal medarbejdere, tilgængelighed i lokalerne etc. kan spille ind i den endelige pris. Derfor giver vi dig gerne et skræddersyet tilbud. 

Priseksemplerne der er vist, er + moms.

1 X UGENTLIGT

1800-2500,-

PR. MÅNED

3 X UGENTLIGT

5000-6500,-

PR. MÅNED

5 X UGENTLIGT

7500-9000,-

PR. MÅNED

Nogen spørgsmål?

Få svaret her!

Ja det vil vi sandsynligvis være. Vi vil have en del flere løn- og driftudgifter end du vil have hvis du selv ansætter din egen medhjælper. Til gengæld slipper du for alt bøvlet, manglende rengøring under ferier og sygdom, kvalitetsproblemer osv.

Vi aflægger dig et besøg, vi ser dine lokaler, lytter til dine ønsker og behov og kommer eventuelt med gode råd. Herefter tager vi tilbage til kontoret og typisk i løbet af 24 timer vil du på din e-mail modtage et fyldetgørende tilbud, som både omhandler de konkrete opgaver og økonomien. 

Ja vi udfærdiger altid en skriftlig kontrakt, både for din og vores skyld. De væsentlige punkter i denne kontrakt er: økonomi, aftalens længde, opsigelsesvarsel, ansvarsdækning. 

Det er heldigvis meget sjældent at vi forvolder en skade, men i de tilfælde at vi er årsag til en skade har vi en forsikring der dækker en sum på 10.000.000 kr. 

Som oftest kan vi i løbet af 24 timer fra du har accepteret vores tilbud, opstarte samarbejdet. 

Vors medarbejdere er alle betroede og sikkerhedsgodkendte. Vi sørger selv for oplæring af dem og ydermere bliver de grundigt introduceret i alle de detaljer som måtte være i netop din virksomhed. Det vil altid være den samme medarbejder og den samme afløser, som servicerer dig og din virksomhed. På den måde vil der være en ensartet kvalitet og du kan føle dig tryg ved at vide hvem der bevæger sig rundt i din virksomhed efter du selv er gået hjem. De fleste af vores medarbejdere kan kommunikerer på dansk, enkelte dog kun på engelsk.